تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر

ساخت وبلاگ

عطر ادکلن زنانه باربری مای مدل  My Burberry حجم 90 میلی لیتر

ادکلن مای بربری زنانه

مروری کوتاه از برند

بِربِری به انگلیسی: Burberry یا گروه بربری، شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند. شرکت بربری در سال 1856 توسط توماس بربری و در شهر باسینگستوک تاسیس شد. توماس بربری در سال 1888 پارچه گاباردین (Gabardine) را اختراع کرد. این شرکت در حال حاضر علاوه بر طراحی و تولید کالا، مالک شبکه‌ای از 497 بوتیک و شعبه فروش، در 50 کشور جهان است.

در سال 2013 برند بربری، از سوی اینتربرند، در رتبه 77 از باارزش‌ترین نام‌های تجاری جهان، شناخته شد. بخشی از سهام شرکت بربری در بازار بورس لندن مبادله می‌شود.

burberry logo

اگر جزء خانم هایی هستید که زیبایی ادکلن در وحله اول برای شما مهم است، باید بگوییم که شیشه ادکلن بربری که در ایران با نام باربری شناخته میشود دارای این ویژگی خاص برای شما می باشد. حجم 90 میلی لیتری با ماندگاری بالا و بوی شیرین، تند، خوراکی، طبیعت و گل به اندازه کافی می تواند برای مدت زیادی نیاز شما به ادکلن زنانه جدید را برطرف نماید. ادکلن باربری مای مدل My Burberry اولین بار در سال 2014 میلادی توسط عطر ساز با سلیقه به نام Francis Kurkdjian ساخته و توست برند باربری معرفی گردید و تحت نام برند Burberry  نام این ادکلن زنانه، My Burberry  گذاشته شد.

 

حجم 90 میلی لیتر با وزن 300 گرم با همراهی با بوی زنانه شیرین، تند، خوراکی، طبیعت و گل توانسته به خوبی فروش بالایی در سطح جهان و طرفداران بسیاری در ایران بین بانوان داشته باشد.

 

طراحی ظاهری شیشه ادکلن مای باربری

باربری مای

زیبایی و شیک بودن، خاصیت اصلی اولین نگاه به این ادکلن است. جنس شیشه بسیار محکم بوده تا بتواند جلوی ضربات خفیف احتمالی که باعث شکسته شدن شیشه می شود را بگیرد. از آنجایی که جنس شیشه کاملا شفاف است به خوبی مایه طلایی رنگ ادکلن My Burberry  را می توان مشاهده کرد. جلوی شیشه در قسمت وسط به زیبایی و با فونت خاص کلمه MY به صورت برجسته و در پایین آن ، نام برند BURBARRY با حروف بزرگ که هر دو نوشته رنگ طلایی براق دارند، بر روی شیشه حک شده است.

 

طراحی ظاهری درب ادکلن مای باربری

My-Burberry-EDP

ظاهر درب ادکلن، دایره ای شکل به رنگ های قهوه ای سوخته و کرمی تیره است. داخل محل قرارگیری اسپری ادکلن، در قسمت درب، یک لایه نازک پلاستیکی قهوه ای تیره قرار دارد تا از افتادن درب جلوگیری شود. زمانی که درب را از ادکلن جدا کنید و به پایین آن نگاه کنید، در دو سمت آن دو بار نام برند BURBARRY را به صورت حکاکی شده خواهید دید. بینه شیشه و درب ادکلن، روبانی خاکی رنگ به صورت پاپیون گره خورده که ظرافت بسیار خوبی به ظاهر ادکلن داده است.

 

مشخصات جعبه ادکلن مای باربری زنانه

جعبه باربری مای

رنگ جعبه خاکی روشن است. جعبه ادکلن باربرای مای از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت بیرونی آن لوگوی BURBARRY به رنگ مشکی برجسته به همراه کلمه My که مدل ادکلن است به رنگ طلایی و برجسته حک شده است. لایه داخلی با ترکیب رنگ طلایی و خاکی با استفامت بیشتر ساخته شده تا از ورود ضربه به شیشه ادکلن جلوگیری شود.

 

ماندگاری رایحه باربری مای در شرایط مختلف

عطر ادکلن زنانه باربری مای مدل My Burberry  ویژه بانوان خوش مشرب و جهت شرکت در مجالس مهم و دوستانه طراحی و رایحه بندی شده است. این ادکلن برای بانوان طراحی گردید اما بدلیل بوی رایحه بسیار خاص توانسته نظر برخی آقایان را هم به خود جلب کند. استفاده از این ادکلن محدودیت فصلی ندارد زیرا رایحه باربری مای در تمام فصول تجربه واقعا لذت بخشی را برای شما به وجود می آورد.

اگر بخواهیم روراست باشیم و از حق نگذریم، این ادکلن روی لباس یک ماندگاری 48 ساعته دارد اما بوی ادکلن برای اطرافیان شما تا 24 ساعت اول قابل احساس می باشد. برای بهتر متوجه شدن بهتر است بگوییم که در هوای گرم 15 ساعت ماندگاری قابل احساس و در هوای شرجی 11 ساعت و در هوای خنک 24 ساعت ماندگاری قابل استشمام برای اطرافیانتان جشن، میهمانی و مجالس دارد.

 

ادکلن My Burberry  دارای خط بو تا 3 متر اطرف شما است، این ماندگاری خط بو تا 3 ساعت اولیه ماندگاری بسیار خوبی و بالایی دارد که برای خرید یک ادکلن زنانه با این قیمت و خصوصیات واقعا منحصر به بفرد است.

ادکلن شیرین زنانه مای بربری

قرار است چه رایحه ای را تجربه کنید ؟

از آنجایی که گروه بسیاری از بانوان به رایحه های شیرین، تند علاقه بسیاری دارند، سازنده این ادکلن از ساختار رایحه میوه، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر و گل استفاده کرده است و نوع رایحه بر اساس تند، خنک، خوراکی، طبیعت و گل تنظیم شده است. شما به خوبی میتوانید در 10 دقیقه اول رایحه های نارنج، ماندرین، لیمو و گریپ‌فروت را احساس کنید که در این زمان بدلیل ترکیب بوی ماندرین و گریپ‌فروت شما در 1 ساعت اول احساس شادی خواهید داشت. در 10 دقیقه دوم شما رایحه های گل شمعدانی، یاسمین، فریزیا، میوه‌ی ساعتی، هلو و نت‌های سبز را احساس میکنید. تجربه ما از استشمام ترکیب بوی هلو و گل شمعدانی واقعا کم نظیر و فوق العاده بود. در نهایت شما با رایحه گیاه پاتچولی، چرم، گل رز، بنفشه و مشک مواجه خواهید شد که بویی شیرین و تند را برای شما به وجود می آورد.

عطر ادکلن زنانه باربری مای مدل My Burberry حجم 90 میلی لیتر بوی قوی شیرین و تندش، ماندگاری قابل‌قبول، برند Burberry  شناخته‌شده، شیشه‌ی زیبا، گارانتی محصول و ضمانت اصالت این ادکلن در کنار قیمت بسیار مناسب و منطقی اش، برای شما در مجالس و میهمانی ها تجربه یک روز بسیار لذت‌بخش خواهد بود

خرید عطر ادکلن زنانه باربری مای

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ابی contentforum بازدید : 322 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 12:48

مورد پسند: آقایان

بهترین فصل برای استفاده: بهار - تابستان

نوع رایحه: تند، خنک، خوراکی، طبیعت، گل

نوع ماندگاری: ادوتویلت { غلظت عصاره برابر با 7 درصد الی 15 درصد است }

حجم رایحه: 100 میلی لیتر

وزن خالص: 100± گرم

قطعا حجم 100 میلی لیتری با ماندگاری بالا و بوی مردانه آزارو کروم به اندازه کافی می تواند برای مدت زیادی نیاز شما به ادکلن جدید را برطرف نماید. ادکلن آزارو مدل Chrome اولین بار در سال 1996 میلادی توسط یکی از با سلیقه ترین عطر ساز های جهان به نام لوریس آزارو  معرفی گردید و تحت نام برند Azzaro به جهان معرفی و عرضه شد.

حجم 100 میلی لیتر با وزن 100 گرم با بوی مردانه تند و خنک توانسته به خوبی فروش بالایی در جهان و طرفداران بسیاری در ایران داشته باشد.

 

طراحی ظاهری شیشه ادکلن آزارو کروم

آزارو مدل Chrome

اگر از بالا به شیشه ادکلن نگاه کنید، تصویری به صورت حلقه ای با الماس های مربع و خراشیده شده خواهید دید. جنس شیشه بسبار محکم بوده تا بتواند جلوی ضربات خفیف احتمالی که باعث شکسته شدن شیشه می شود را بگیرد. از آنجایی که جنس شیشه کاملا شفاف است به خوبی مایه آبی رنگ ادکلن آزارو CHROM را می توان مشاهده کرد. جلوی شیشه در قسمت بالا به زیبایی و سادگی با حروف بزرگ کلمه CHROME به صورت برجسته و در پایین شیشه، نام برند AZZARO حک شده است.

لینک منبع : http://atr-brand.com/azzaro-chrome-eau-de-toilette-for-men-100ml-

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ابی contentforum بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 13:30

مروری کوتاه از برند بولگاری

بولگاری، (به ایتالیایی Bulgar) نام یک جواهرفروشی مشهور و گران‌قیمت ایتالیایی است که زیرمجموعه‌ای از شرکت ال‌وی‌ام‌اچ محسوب می‌شود. این مؤسسه ابتدا کار خود را در سال 1884 میلادی، با یک مغازه جواهرفروشی در رم، ایتالیا آغاز کرد. سپس در سایر زمینه‌های دیگر مثل لباس و عطریات خط تولید خود را راه انداخت. شرکت جواهرسازی بولگاری در کنار شرکت‌های تیفانی، کارتیه و هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر و از معروف‌ترین نام‌ها در بازار جواهر جهان است

لوگو بولگاری.

در سال 2005 میلادی، کمپانی بولگاری عطر ادکلن مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme حجم 100 میلی‌لیتر به دنیای مد و فشن جهان معرفی کرد. اگر شما یا دوستانتان طرفدار عطرهای شیرین و خنک هستید، نمی توانید به راحتی از عطر ادکلن مردانه بولگاری چشم پوشی کنید و جذب بوی عجیب دریا در این ادکلن نشوید. نت هایی که به شما اجازه میدهند احساس کنید در دنیای واقعی به یک سفر تفریحی رفته اید وکنار دریا نشسته اید در حالی که رایحه های میوه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس، گیاهان معطر و گل از سمت دریا به روی پوست شما در حال حرکت و نوازش هستند. کافیست رایحه را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، بوی دریا و ترکیب نت های فوق العاده به ‌سرعت کنترل فضای اطراف شما را در دست می‌ گیرد.

 

طراحی ظاهری شیشه ادکلن

Aqva pour homme

برند بولگاری سازنده ادکلن مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme به خوبی هنر طراحی شیشه را در این ادکلن به کار برده است زیرا شیشه به صورت دایره کم قطر ساخته شده است که این موضوع باعث گردیده است ظاهر این ادکلن با تمام هم خویشاوندانش در بولگاری متفاوت به نظر برسد. تمام بدنه، ازجنس شیشه میباشد بجز قسمت بالایی که از فلز نازک نقره ای ساخته شده است.

روی شیشه با حروف بزرگ نام  AQVA و پایین آن مدل عطر یعنی POUR HOMME نوشته شده است. قطر 3 میلی متری شیشه باعث گردیده تا شیشه تقریبا در برابر ضربات مستقیم مقاوم باشد.

 

طراحی ظاهری درب ادکلن

درب شیشه در واقع جزء جدا نشدنی بدنه است و شما نمیتوانید درب شیشه را جدا کنید زیرا درب، همان اسپری افشان است که به بدنه شیشه متصل شده است.

 

مشخصات جعبه ادکلن

آکوا پور هوم مردانه

رنگ جعبه به رنگ سبز آبی می باشد و با رنگ مایع درون شیشه کاملا هماهنگی دارد. در بالای جعبه نام BVLGARI با حرف بزرگ نوشته شده است و در وسط جعبه در یک کادر مربعی با حاشیه های سفید، نام AQVA POUR HOMME نوشته شده است. در نهایت در قسمت پایین کادر، مدل رایحه یعنی ادوتویلت نوشته شده است.

 
ماندگاری رایحه در شرایط مختلف

عطر ادوتویلت مردانه‌ی بولگاری آکوا پور هوم تولید برند معروف بولگاری، با حال ‌و هوای شیرین و خنکش برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان بسیار مناسب است. آکوا پور هوم در هوای خنک ماندگاری رایحه 23 ساعت و در هوای گرم 15 ساعت می باشد و در هوای شرجی 10 ساعت ماندگاری بو دارد.

رایحه بولگاری
قرار است چه رایحه ای را تجربه کنید؟

ادکلن ادوتویلت Bvlgari Aqva Pour Homme Eau De Toilett مردانه‌ در ده دقیقه اول با ترکیب برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال، انرژی و اعتماد بنفس بالایی را به شما در جمع دوستان و محل کار به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی، رایحه 10 دقیقه دوم جای رایحه 10 دقیقه اول را خواهند گرفت. جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه عناصر تشکیل‌ دهنده‌ی رایحه 10 دقیقه دوم هستند. وقتی مدتی از این حالت گذشت، در نهایت بوی خوش عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم‌گلی و نت‌های چوبی را استشمام خواهید کرد.

http://atr-brand.com/Bvlgari-Aqva-Pour-Homme-Eau-De-Toilette-For-Men-100ml

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : اکوا پور هوم,بولگاری آکوآ پور هوم,عطر اکوا پور هوم,ادکلن آکوا پور هوم,ادکلن بولگاری اکوا پور هوم,عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم,قیمت ادکلن بولگاری آکوآ پور هوم, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 135 تاريخ : شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 12:22

با نزدیک شدن به نوروز سال 1397 فرصتی خواهیم داشت تا بیشتر با دوستان و آشنایانمان باشیم. به طور حتم در سال جدید خانه تکانی خواهیم کرد و دل هایمان را از کینه و ناراحتی پاک خواهیم کرد. در این میان فرصت مناسبی است تا با رایحه های عطر زنانه جدید به پیشواز عید نوروز برویم.

4 پیشنهاد ادکلن زنانه مناسب عید نوروز 97

اگر همراه با خانه تکانی نوروز 97 قصد دارید سال جدید را با طراوت و بوی ادکلن آغاز کنید ما برایتان پیشنهاد هایی جذاب و بسیار مناسب داریم. پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید ادکلن دارید یکی از پیشنهاد های زیر را انتخاب کنید.

منبع: عطر برند

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : نوروز,نوروز در افغانستان,نوروز ١٣٩٧,نوروز ویکی پدیا,نوروز 94,نوروز ١٣٩٥,نوروز 95,نوروز شعر,نوروزی هادی,نوروز تبریک, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 11:56

هدف جشنواره ولنتاین ترویج عشق و عادات عاشقانه است که بسیاری از مردم کارت، نامه، گل یا هدیه به همسر یا همسر خود می دهند. آنها ممکن است یک وعده غذایی عاشقانه را در یک رستوران یا شبانه در یک هتل ترتیب دهند. نمادهای معمول روز ولنتاین قلب، گل رز قرمز و کوپید است. روز ولنتاین در روز 14 فوریه جشن گرفته می شود.

در روز ولنتاین مردم چه می کنند؟

بسیاری از مردم عشق خود را به شریک زندگی خود، با ارسال کارت و یا نامه، هدیه یا گل و تنظیم وعده های غذایی در رستوران ها و یا اقامت عاشقانه در هتل ها را جشن می گیرند. افرادی که دوست دارند رابطه روابط عاشقانه با کسی داشته باشند، ممکن است از این فرصت استفاده کنند که اغلب ناشناس باشند. کارت های ولنتاین اغلب با تصاویری از قلب، گل رز قرمز و کوپید تزئین شده اند. هدایای روز مشترک روز ولنتاین گل های شکلات، آب نبات، لباس زیر زنانه و است. با این حال، بعضی از افراد از این فرصت استفاده می کنند تا هدایای شاداب و جذاب تر مانند جواهرات و عطر و ادکلن ها را ارائه دهند. در این زمان بسیاری از رستوران ها و هتل ها پیشنهاد ویژه ای می دهند. این می تواند شامل غذاهای عاشقانه و یا تعطیلات آخر هفته باشد.

زندگی در روز ولنتاین

روز ولنتاین تعطیلات عمومی نیست دفاتر دولتی، فروشگاه ها، مدارس و سایر سازمان ها به طور معمول باز هستند. سیستم های حمل و نقل عمومی در برنامه منظم خود اجرا می شوند. رستورانها ممکن است شلوغتر از معمول باشند، زیرا بسیاری از مردم برای شب با همسر یا همسر خود بیرون میروند. روز ولنتاین نیز یک تاریخ بسیار محبوب برای مراسم عروسی است.

 

نماد روز ولنتاین

نماد روز ولنتاین cupid

رایج ترین علامت های روز ولنتاین قلب، به ویژه در قرمز ها و پینک ها، و عکس ها و یا مدل های کوپید است. کوپید معمولا به عنوان یک شکل بالدار کوچک با کمان و فلش به تصویر کشیده می شود. در اساطیر، او از فلش خود برای حمله به قلبهای مردم استفاده می کند. گاهی اوقات گفته می شود که افرادی که در عشق عاشق شده اند، توسط فلش کوپید مورد حمله قرار می گیرند. نمادهای دیگر روز ولنتاین، زوج های دوست داشتنی و هدایا از گل ها، شکلات، گل رز قرمز و لباس زیر زنانه هستند که زوج ها اغلب به یکدیگر می دهند.

 

مروری بر تاریخچه روز ولنتاین

کشیش والنتاین (ولنتاین) احتمالاً زمانی حدود سال 270 میلادی به قتل رسیده‌است. در حالی که برخی بر این نظر هستند که روز ولنتاین، سالگرد مرگ یا به خاکسپاری ولنتاین است، گروه دیگر معتقدند کلیسای کاتولیک به منظور مسیحی سازی یک سنت باستانی و مشرکانه لوپرکالیا که در روم مرسوم بوده، این تاریخ را برگزیده‌است. تا اواخر قرن پنجم میلادی در امپراتوری روم جشن لوپرکالیا به مناسبت باروری برگزار می‌شد. در سال 498 میلادی، پاپ ژلازیوس یکم برگزاری جشن لوپرکالیا را ممنوع کرد. وی روز 14 فوریه را به عنوان روز ولنتاین اعلام کرد، تا با اعمال مشرکانه مقابله کند.

در سده‌های میانه اروپا، بخصوص در انگلستان و فرانسه، ولنتاین یکی از محبوب‌ترین قدیسان بوده‌است. بخصوص همزمانی شروع جفت گیری پرندگان با روز ولنتاین، این باور را که روز ولنتاین به واقع، روز عشاق است، تشدید کرد.

قدیمی‌ترین یادبود ولنتاین که امروز در دست می‌باشد، مربوط به چارلز دوک اورلئان است. وی که در پی شکست در نبرد آزینکورت در برج لندن زندانی بود نامه ای را در سال 1415 برای معشوقه‌اش نوشت که اکنون در مجموعه دستنویسهای کتابخانه بریتانیایی نگهداری می‌شود.

 

رسم و رسوم ولنتاین

در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز ولنتاین از شهرت خاصی برخوردار است. تزئین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به‌شمار می‌رود. اما در کشور ایران با دادن هدیه های گران قیمت همانند ساعت و دسته گل های بزرگ و ادکلن های اورجینال این روز عشق به خوبی بین مردم به خصوص جوانان جا افتاده است.

تاریخ ولنتاین امسال 14 فوریه 2018 برابر با روز چهارشنبه 25 بهمن سال 96 می‌باشد.

تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر...
ما را در سایت تالار محتوا | محتوا با ذکر منبع از منابع معتبر دنبال می کنید

برچسب : روز ولنتاین,روز ولنتاین ۹۶,روز ولنتاین چه روزی است,روز ولنتاین 96,روز ولنتاین 94,روز ولنتاین 93,روز ولنتاین چه روزیه,روز ولنتاین ایرانی,روز ولنتاین چندمه؟,روز ولنتاین کی هست؟, نویسنده : ابی contentforum بازدید : 213 تاريخ : شنبه 7 بهمن 1396 ساعت: 13:51